7 תשובות
שואל השאלה:
למה לא נחשב לאימו?
למה לא נחשב לאימו?
אנונימית
ב 2008 ולפני כל מי ששמע אימו רוק היה אימו. או שקראו לו אימו. עכשיו זה לא כזה.. אני שומעת את מיי כימקל רומאנס ואני לא אימו בכלל, אבל המוזיקה היא עדיין אימו רוק.
כן זה רוק אלטרנטיבי..
כן זה נחשב לרוק אלטרנטיבי /אימו רוק.
אבל זה מזמן לא נחשב לאימואים אז..
אבל זה מזמן לא נחשב לאימואים אז..
רוק כבד זה לא...
זה רוק אלטרנטיבי... אימו כזה.
זה רוק אלטרנטיבי... אימו כזה.
שואל השאלה:
הינה כנסו לקישור
הינה כנסו לקישור
קישורים מצורפים:
אנונימית
אומייגאאדד הם הלהקה הכי אהובה עלי בעולם מושלמים *~*
באותו הנושא: