5 תשובות
לא
גם לא במסיבה
אל תרד לרמה של אחרים בשביל "להיות חלק" אף פעם
גם לא במסיבה
אל תרד לרמה של אחרים בשביל "להיות חלק" אף פעם
היי לך,
מהמעט שכתבת שומעת את המאבק הפנימי שמתחולל בין הרצון להתנסות בשתיית אלכוהול לבין ההבנה של הסכנה שטמונה בשתייה... נדמה שאתה סקרן להכיר את הטעם, מצד שני חושש מההשפעה של האלכוהול עליך... אולי חשש לאבד שליטה או למצא את עצמך במדרון חלקלק של התמכרות... משערת שסביבך אנשים שותים ולא לקחת חלק יכול להרגיש כמו הפסד.
כמה לא מובן מאליו שבחרת לכתוב פה ולשתף. לעתים לדבר עם מישהו קרוב שסומכים עליו יכול לעזור להבין ולתת כלים לפרק את ההתלבטות.
כמתנדבת בעמותת סה"ר, מזמינה אותך לצ'אט האנונימי שלנו - אפשר לדבר, לפרוק, לשתף. המתנדבים שלנו שם בשבילך. מצרפת את הקישור לצ'אט למקרה שתרצה ליצור קשר.
שלך,
מתנדבת סה"ר
מהמעט שכתבת שומעת את המאבק הפנימי שמתחולל בין הרצון להתנסות בשתיית אלכוהול לבין ההבנה של הסכנה שטמונה בשתייה... נדמה שאתה סקרן להכיר את הטעם, מצד שני חושש מההשפעה של האלכוהול עליך... אולי חשש לאבד שליטה או למצא את עצמך במדרון חלקלק של התמכרות... משערת שסביבך אנשים שותים ולא לקחת חלק יכול להרגיש כמו הפסד.
כמה לא מובן מאליו שבחרת לכתוב פה ולשתף. לעתים לדבר עם מישהו קרוב שסומכים עליו יכול לעזור להבין ולתת כלים לפרק את ההתלבטות.
כמתנדבת בעמותת סה"ר, מזמינה אותך לצ'אט האנונימי שלנו - אפשר לדבר, לפרוק, לשתף. המתנדבים שלנו שם בשבילך. מצרפת את הקישור לצ'אט למקרה שתרצה ליצור קשר.
שלך,
מתנדבת סה"ר
מה זה להתחיל לשתות? פשוט תתחיל להתנסות בזה עם חברים וזה, כשיוצאים
ולא להפוך את זה להרגל ממכר
ולא להפוך את זה להרגל ממכר
בכללי עדיף לא
במיוחד לא סתם ככה
אם אתה במסיבה או משהו מילא
במיוחד לא סתם ככה
אם אתה במסיבה או משהו מילא
כן