4 תשובות
אם יש לך את היכולת הכלכלית, מומלץ מאוד.
זו עוד שנה שבה אפשר לשפר את הנתונים לצבא, עובדים ישירות כדי להתאים לך תפקיד ובכללי מתכוננים טוב יותר לשירות ולחיים.
לא הייתי במכינה אבל בתכלס זה נותן לך הרבה רקע על המערכת שאת עומדת להכנס אליה אז זה אחלה
שואל השאלה:
שווה לעשות מכינה חצי שנתית?
אנונימית
כן