70 תשובות
ישראל
ישראל, לאנשים קל להגיד שהם היו רוצים לגור במדינה אחרת כי הם פשוט לא מודעים לחסרונות של אותה מדינה כי הם לא גרו בה
מבחינת נוחות, כנראה חול. אבל יש לנו ארץ יפה וזה באמת כבוד להיות חלק ממנה ומהעם, זו זכות.
בנוסף כאן אנחנו בטוחים ויש צבא משלנו.
בישראל, כי אנטישמיות וכי ההורים שלי כל כך התאמצו לעלות למדינה שלהם, למדינת היהודים

אני חדמש מבינה אנשים שעוזבים את המדינה, המצב פה זבל
חוולל
שואל השאלה:
אתה צוחק?
אנונימי
ישראל
ישראל
תלוי איפה
אנונימי
^^^^^אמ, ממש לא
למרות אהבתי לארץ, יש פה מזג האוויר מזעזע
מעדיפה מדינה עם עונות שנה ולא גיהינום 99% מהזמן, ואז שבוע של קיץ (שמשום מה קוראים לו חורף בישראל)
שואל השאלה:
אבל מה
כל ישראל אחים זה לזה
יש פה אנשים מקסימים
אנונימי
שואל השאלה:
פה לאנשים אכפת זה מזה
אנונימי
המצב פה זבל בכל מקום דוחפים פוליטיקה
שופטים אותך על הדעות הפוליטיות שלך בזמן שיש להם כיפה על הראש כל אחד פה יותר מושפע מהשני
חול

יוקר מחיה,מקומות עם מזג אוויר יותר טוב,פחות מלחמות כל שני וחמישי
ממש תלוי, אם זה להיוולד בחו"ל ולהיות חלק מהדת שם אז חו"ל. אם עכשיו אחרי שנולדתי בישראל וגדלתי כאן אז ישראל לפחות כרגע
יש הבדל בין לגור לבין להיוולד.
אם הייתי נולד באירופה, סביר שהייתי רוצה להישאר לגור שם
שואל השאלה:
חרא חול
ישראל היא המדינה הכי טובה שיש
אתם פשוט לא אוהבים את המדינה פה
אנונימי
כמו לדבר לקיר
חול
מה טוב בישראל לעומת חול?
יוקר מחייה גבוה יותר, רמה ביטחונית נמוכה יותר (תרצו או לא תרצו), מזג אוויר בעייתי ומערכת חוק וממשל בעייתית
שואל השאלה:
בחול פחות בטוח מפה
אנונימי
טוב כי אנונימי אמר
כן? לכי תגורי באירופה, דנמרק או אפילו איטליה, ותראי איפה המצב הביטחוני יותר רגוע ויציב
איך פחות בטוח מפה אם יורים עליך רקטות 5 פעמים ביום למשך שלוש שבועות
אני שונאת את האחיות הזאת, הכל פה שכונה
אפס כבוד, כולם אחינו שלך
מעדיפה אירופה שאף אחד לא שם עליך אם תתעלף באמצע הרחוב ופשוט ידרכו עליך כי אתה יוצר פקק
אני מעדיפה קור על החום הישראלי

הדבר היחיד שטוב בישראל הוא הפטריוטיות שלי
לפני שלוש שנים אתה יודע מה קרה
שואל השאלה:
כולם אנטישמים שם בחול תגידי לי איך בדיוק
אנונימי
^^^^שמה אין משטר שיגן עליך כשעושים עליך לינץ' כי אתה יהודי

אני מעדיפה מדינה שכולה בלחץ צבאי מאשר מקרי אנטישמיות פרטיים
מה זה ההכללה הזאת שתדע שגם בעזה יש אנשים שתומכים בישראל כמו שיש בישראל אנשים שתומכים בעזה ולא אני לא מדבר על דעות פוליטיות^^
מה זה שייך לאנטישמיות?
גם אם נזרום איתך שיש הרבה אנטישמים במדינות שציינתי (מה שלא באמת נכון), רובם לא אלימים או מהווים בעיה ביטחונית כלשהי.

סוד: לרוב הגדול של אנשים במדינות אירופה לא ממש אכפת מהי הדת או האתניות של השכן שלהם, כל עוד הוא מתנהל ומתנהג כפי שנהוג באירופה.
שואל השאלה:
הייתי מגדיר את זה כדעה פוליטית אבל שיהיה
אנונימי
אתה מנסה בכוח להלביש את המציאות כמו כפפה לדעות שלך, אבל אין צורך בהכפשת מדינות אחרות כדי למנות את היתרונות של ישראל... אלו טענות בלי ביסוס.
^רוב חול לא אנטישימים
רובם פשוט נגד הכיבוש של ישראל על פלסטין
(אני לא אומר שאני נגדו)..
ליהודים וישראלים יהיה אחלה בחול
יהודים חיים שם מצויין תאמינו לי
ולשאלה- תלוי איפה
אבל אני בדעה שאין כמו בארץ למרות הכל
אנונימי
תלוי על איזה חול מדובר
ולרצות לחוות סביבה אחרת לא אומר שאתה לא אוהב את המדינה שלך
ישראל
בישראל כי פה יותר בטוח מבחול ליהודים
שואל השאלה:
טסתי פעם אחת לחול מכל החיים שלי
ואתה לא יכול להשתלב עם אף אחד כי כולם שם לא מדברים עברית וזה לא כיף להיות שם ובמלון בישראל אתה יכול לדבר עם כולם כי זה ישראל וזה הארץ שלנו וכולם שם מדברים עברית
אנונימי
טסתי חמש פעמים לחול בחיים שלי והם ממש בסדר
וחוץ מזה אם את גרה בחול את תתרגלי לשפה כי את שומעת אותה כל יום בכל מקום
כמו לדבר לילד בכיתה ג' אין לי כוח
שואל השאלה:
טוב כי מי ששיקר בגיל כתב
אנונימי
אני?
סתכלי בתמונת פרופיל שלי תוכלי לראות שאני לא קטן מזה
שואל השאלה:
לא אתה
אנונימי
שואל השאלה:
דיברתי לפורש מחר
אנונימי
איך הוא משקר בגיל אם הוא מבין במתמטיקה ובפיזיקה יותר משנינו והוא פה שנתיים וחצי
שואל השאלה:
טוב נראה לי כבר סיימנו עם השאלה הזאת
אנונימי
כרגע אעדיף חו'ל כי נמאס לי שמפציצים אותי כל חמש דקות
בכללי אם לא היו פה מלחמות כל שנייה לגמרי אגור בארץ נמאס לי שכל הזמן רוצים להרוג אותי ואת העם שלי
אנונימית
בשביל מה שאלת את השאלה אם אתה לא מוכן לקבל חצי מהדעות?
אנונימי
אני עברתי לחו"ל בסוף כיתה ז', מחיפה, אז חד משמעית עדיף בחו"ל, לא כי בארץ ישראל היפה שלנו רע, אלא כי... אם רוצים ללמוד במוסד לימודי גבוה (יותר גבוה ממה שיש בארץ), או לגור במקום שבו בקבוק מים לא עולה 8 שקלים! אלה חצי שקל
שאלה קשה, מצד אחד אין על ישראל, מצד שני אני לא ארצה שהילדים שלי יגדלו בפחד מתמיד, או בצורך להתגייס לצבא, אנחנו בין המדינות היחידות שמנרמלות את זה שילד בן 18 מחזיק נשק ונלחם בשביל המדינה שלו, יש כאן פיגועים, פלסטינים ויקר כאן, אבל בכל מקום אחר יש אנטישמיות, והמערכות השונות לא טובות כמו כאן, לכן זה מסובך, אני כן חושב שיש מדינות יותר שקטות או בטוחות, אבל אני לא חושב שזה נכון לעזוב במקום לנסות לשנות את המציאות שלנו
"חול" יש 194 מדינות חוץ מישראל .

בשוויץ? עדיף משמעותית

באיראן? תחשבו בעצמכם.
אם אתה שואל אחרי זה אל תגיד לכל מי שרוצה לעבור לחול שהוא לא אוהב את המדינה שלו.
לא כולם פה רואים עתיד לעצמם ואני אחת מהם זה שזה פוגע באגו שלך משום מה אומר שמההתחלה אתה לא צריך לשאול כי אתה יושב באנונימי כמו מסכן ומחרבן על דעות של אנשים ששונות משלך.
אידיאלית אעדיף לגור בארץ, אבל יש פה הרבה חסרונות.
בארץ
אני לא ארגיש שם בנוח בכל חור שונאים אותנו
ישראל,החיסרון היחידי שאנחנו מוקפים במדינות אויב אז די באסה
היוש
אני גרה בחול כבר שנה, ואני הכי ציונית שיש ואוהבת את ישראל
אני נוצריה ישראלית שנולדה וגדלה בישראל שירתתי בצבא, בתור לוחמת ותומכת לחימה, מה לעשות שלא כולם רוצים לחיות כל החיים במלחמות ולרוץ למקלטים ולהתפלל שלא יפגע בהם טיל :)
הספיקה לי פעם אחת בשומר חומות שנפלה רקטה על בניין לידי, טראומה לכל החיים.
לא אשכח את ההבעות פנים של אבא שלי באותו הרגע.

יש פלוסים ויש מינוסים, קשה שיש אנטישמיות זה נכון וגם אם אני לא יהודיה זה עדיין פוגע בי, אבל מה שכן, אין מלחמות שזה כבר בונוס גדול, בלי קשר למלחמה אני אישית חושבת שיש יותר הזדמנויות לפרוץ ולהצלחה מחוץ לארץ, בארץ כולם סגורים בבועה וכל דבר קטן שלא מתאים נחשב כפרובוקטיבי

לא חסר סרטונים של שבחים שעוברים את הגדר חופשי, ולא עושים עם זה כלום, פיגועים, מלחמות, לא רוצה לחיות ככה :) ושלא נדבר על השבת השחורה והנפילה הזאת שקרתה שם(100 אחוז בגידה מבפנים) זה הכל עניין של זמן עד שזה יקרה שוב. ושמים פס על נכי צהל, חיילים, מילואימניקים, כולם
זה שיש אנשים שעברו לגור מחוץ לארץ לא אומר שהם לא אוהבים את ישראל, אני פשוט לא רוצה למות. (ואני אבוא לביקורים שם חד משמעית
יש לי אהבה וחיבור למדינה,פשוט לא רוצה את הסטרס הזה.)
כרגע בארץ
תלוי בשביל מי
בשבילי לדעתי בחול
מלחמות כל הזמן ויש לי סוג של טראומה מרעשים של דברים כאלה ויש פה מלא וזה מזעזע לי
יש פה מלא גזענים כלפיי
ממשלה דפוקה ואין כלכך אופציןת אחרות
פיגועים
חרדים שהורסים את המדינה שמתרבים כמו כלבים למכירה
אף פעם אין וודאות אם יהיה עוד מלחמה עוד מבצע זה ךנחש ולקוות שכשאתה יוצא מהבית לא תמות ו וואלה לא מתאים לי כשיהיה לי מספיק כסף אני עפה מפה בתקווה לאיטליה
ואני מאוד אוהבת את המדינה אבל אין מה לעשות אי אפשר לחיות פה בביטחון בטח לא אחרי המחדל של השביעי
בחול. אלא אם כן אתה יהודי.. מצד אחד, באמת נוח יותר לגור בחול, מצד שני.. אנטישמיות, כך שזה תרחיש של "תבחר את הרעל העדיף"
בטח שחול
חלום חיי לחיות את חיי הנעורים שלי בארה"ב
ישראל
אין על הארץ הזאת ❤
אני מת על הטיעון שלך של "הייתי במלון בח"ול ואף אחד לא מדבר עברית" מן הסתם ברו
בישראלל
בישראל
חו"ל ללא שאלה אפילו אני שונא את ישראל ואני תמיד עצוב שנולדתי דווקא פה.
אנונימי
מקווה לעבור לפינלנד3/>
^אז אתה מוזמן ללכת כמה שיותר מהר
ישראל כי הביטוח בבית חולים בחול יקר
ישראל
ישראל גם כי אנחנו יהודים וגם כי אחרי הכל אין על הישראלים, יש לנו את ההומור שלנו, הגאגים שלנו, השריטות שלנו, הילדות שלנו, החינוך שלנו, החגים שלנו... דברים שאי אפשר למצוא בשום מקום בעולם. וכל אלה שאומרים שלא בטוח פה כנראה לא שמעו על הסקול שוטינג באמריקה ולא שמעו שהדרך שלהם להתגונן מהסקול שוטינג זה לכבות את האור בכיתה ולהתחבא מתחת לשולחן כאילו זה יעצור את הרוצח