5 תשובות
בתנועת נוער, התנדבויות שונות, בעבודה
שואל השאלה:
אני ב יא זה לא מאוחר מדי להצטרף לתנועת נוער?
לא בסטיפס זה בטוח
פשוט ללכת למלא מקומות וסתם לדבר עם אנשים
לא פה