אני בדיכאון, יכול להיות שהיום או מחר יש מלחמה, מה עושים (?
31 באוגוסט 2013, 14:58
3 תשובות
בנתיים אין כלום, הכל דיבורים, ובמידה ותיהיה מלחמה הצבא שלנו מספיק חזק בשביל לפרק להם ת'צורה + ארה''ב גם מפציצה אותם... הם יתקפלו מהר מאוד הסורים האלו.. קיצר לא לדאוג.