9 תשובות
צחוקים
אחי אתה גאון תעלה לשש או שבע יחל
הייתי מתגאה
סיקסבןן קיבלתי ציון של סיקסבן במתכונת בהיסטוריה
שואל השאלה:
מה לרדת או לא?
אנונימי
69 ב-5 יחל זה ממש לא אסון.
אם היית רושם 40 - הייתי ממליץ מייד לרדת.
עם ציון כזה כדאי להתאמץ ולהמשיך, נראה כי יש פוטנציאל ליותר, אלא אם כן אתה חש כי הכוחות אוזלים ולא מוצא בכך טעם אמיתי
שואל השאלה:
תודה אחשוב על זה ככה שש שבע ימים
אנונימי
חה חה חה סיקיבידי ברוסקי בומבוקלאט גיאטט
שואל השאלה:
סיגמא אני
אנונימי
באותו הנושא: