9 תשובות
צחוקים
אחי אתה גאון תעלה לשש או שבע יחל
הייתי מתגאה
סיקסבןן קיבלתי ציון של סיקסבן במתכונת בהיסטוריה
שואל השאלה:
מה לרדת או לא?
מה לרדת או לא?
אנונימי
69 ב-5 יחל זה ממש לא אסון.
אם היית רושם 40 - הייתי ממליץ מייד לרדת.
עם ציון כזה כדאי להתאמץ ולהמשיך, נראה כי יש פוטנציאל ליותר, אלא אם כן אתה חש כי הכוחות אוזלים ולא מוצא בכך טעם אמיתי
אם היית רושם 40 - הייתי ממליץ מייד לרדת.
עם ציון כזה כדאי להתאמץ ולהמשיך, נראה כי יש פוטנציאל ליותר, אלא אם כן אתה חש כי הכוחות אוזלים ולא מוצא בכך טעם אמיתי
שואל השאלה:
תודה אחשוב על זה ככה שש שבע ימים
תודה אחשוב על זה ככה שש שבע ימים
אנונימי
חה חה חה סיקיבידי ברוסקי בומבוקלאט גיאטט
שואל השאלה:
סיגמא אני
סיגמא אני
אנונימי
באותו הנושא: