התחברות הרשמה

שנה שעברה גבהתי בסנטימטר (אני בת 17 אוטוטו) ואני 168, אין סיכוי להגיע ל170 כבר נכון?

21 במרץ 2026, 13:09
התבגרותגביההגיל 16גובה    
5 תשובות
יש סיכוי קטן
נ
נֶאֱבֶדֶת בַּחָלָל
כן
ס
סטרוברינה
כן
r
repnanna
סיכוי קטן
נ
ניקו די אנג'לו/אוראו
יש סיכוי
ד
דבש 21
באותו הנושא:
אם גבהתי בשנתיים 14 סנטימטר זה הרבה?
בן 14 1.67 ובשנתיים גבהתי רק 3 סנטימטר, אני עוד אגבה?
גבהתי בחופש 2 סנטימטרים בן 15
גבהתי ב9 חודשים 6 סנטימטר זה קצת?
הגיוני אם גבהתי רק בסנטימטר אחד בשנה?
עם גבהתי מ1.71 ל-1.72 זה אומר שגבהתי בסנטימטר
זה הגיוני שבגיל 17 גבהתי סנטימטר??
שנה שעברה אני גבהתי ב 7 סנטימטרים, זה בסדר ?
אני גבהתי חמישה סנטימטרים בחודשיים האחרונים אחרי שלא גבהתי שנתיים וחצי ואני פשוט מאושר
אם למשל גבהתי מ1.53 ל1.54 אז איך אני אמורה להגיד את זה?גבהתי סנטימטר?
אני בן 12 ולא גבהתי חצי שנה אולי רק סנטימטר...