11 תשובות
לדעתי צריך להפסיק עם התחרות הזאת
לכולם קשה וקשה לחיות בכללי לא משנה איזה מין אתה :)
לכולם קשה וקשה לחיות בכללי לא משנה איזה מין אתה :)
חחח מה קשה בלהיות גבר??
אנונימית
אישה
מחזור, הריון, לטפל בילדים, לסדר את הבית (כביסות,מדיח) לגלח כל שתי מקלחות, לסדר את השיער, להתאפר
אין מה לעשות זה פשוט יותר עבודה
גם אם יש גברים שעוזרים בבית, בדרך כלל נשים עושות את רוב העבודה
מחזור, הריון, לטפל בילדים, לסדר את הבית (כביסות,מדיח) לגלח כל שתי מקלחות, לסדר את השיער, להתאפר
אין מה לעשות זה פשוט יותר עבודה
גם אם יש גברים שעוזרים בבית, בדרך כלל נשים עושות את רוב העבודה
אישה יותר קשה, תמיד יש ממנה ציפיות להיות יפה עדינה וכל זה וגם מחזור הריון שלא נחיל בכלל לדבר
אנונימית
לכל אחר יש את הבעיות שלו, תפסיקו להביא gender wars לסטיפס
לא נראלי שזה כזה משנה לכולם יש את החסרונות שלהם
מה שמשנה זה מצב כלכלי, משפחתי, ותחומים כאלו...
מה שמשנה זה מצב כלכלי, משפחתי, ותחומים כאלו...
אנונימית
מן הסתם שקשה יותר לנשים. גברים דיכאו נשים לאורך כל ההיסטוריה,לנשים אין אותן זכויות כמו גברים,הריון,מחזור,מיזוגניה,שוביניזם,ציפיות מהסביבה להיות הכי רזה שאפשר והכי מושלמת והרשימה עוד ארוכה
בטוחה שגם לגבר וגם לאישה יש בעיות אבל פיזיולוגית יותר קשה להיות אישה תתווכחו עם הקיר
גבר
מחזור זה מיינדסט ורק החלשים מושפעים
הריון זה איזי למי שכואב בהריון זה סקיל אישו הכל בראש
ופשוט אל תתלבשו חשוף ואל תלכו לבד בלילה די פשוט
מחזור זה מיינדסט ורק החלשים מושפעים
הריון זה איזי למי שכואב בהריון זה סקיל אישו הכל בראש
ופשוט אל תתלבשו חשוף ואל תלכו לבד בלילה די פשוט
אנונימי
^זה רייגבייט?
אנונימית
לשניהם קשה
כולנו סובלים, כולנו חווים דברים. למה ההתעקשות לנסות למצוא מי יותר סובל?
כולנו סובלים, כולנו חווים דברים. למה ההתעקשות לנסות למצוא מי יותר סובל?
באותו הנושא: