7 תשובות
אני לא שוללת כי מאמינה שהיו מקרים כאלה, אבל באופן כללי ממש לא. על פי חוק כולם יורדים מחכים שהארוע יסתיים וממשיכים לסוע.
כן, יצא לי פעם אחת שתפסה אותי אזעקה בתל אביב, ירדנו באותו רגע כולם והנהג המשיך ממה שזכור לי, כי אחרי כמה דק עליתי על אוטובוס אחר כבר
בתכלס זה אסור אבל יכול לקרות
לי זה קרה והם לא המשיכו לנסוע אבל אולי זה תלוי נהג
שואל השאלה:
וואו זה ממש לא בסדר
פעם גם נהג אוטובוס עצר ליד הבית שלנו ונכנס למקלט שלנו (אבל בחדר חיצוני של המקלט ולא פנימי) ולא יודע מה זמן הוא חיכה שם (הייתי בפנים וראיתי גם אותו מגיע)