3 תשובות
לא
נטו כי התרגלתי להשתין מול אנשים
גם באזרחות אני משתין באמצע הרחוב לפעמים
נטו כי התרגלתי להשתין מול אנשים
גם באזרחות אני משתין באמצע הרחוב לפעמים
שואל השאלה:
אתה חייל?
ואתה משתין בשיחים על מדי א דגמ"ח כשכולם רואים?
אתה חייל?
ואתה משתין בשיחים על מדי א דגמ"ח כשכולם רואים?
אנונימית
אני לא מסתובב על מדי א או על דגמח אף פעם אבל כן לפעמים אני משתין במקומות שיש סיכוי שאנשים רואים אותי
באותו הנושא: