6 תשובות
תגידי לו שהקשר לא מתאים לך, את בעיקרון לא חייבת לו כלום כי אתם רק דיברתם ואפילו לא נפגשתם
תהיי כנה איתו תגידי לו מה שאת חושבת ומה קרה אל תנסי להסתיר ממנו דברים כי אחרי זה זה לא ייפתר וסתם ישאיר אותו באוויר בלי לדעת מה הלאה
זה אם הוא חשוב לך ואת רוצה להיות אמיתית איתו
אם לא, פשוט תגידי שאת לא רואה שזה הולך לאנשהו ולפי דעתך זה פשוט לא יעבוד.
תגידי לו פשוט שאת לא בעניין רק דיברתם זה לא שהתחיל משהו רציני וכן תהיי כנה
תגידי לו שאת מרגישה שזה לא הולך או שזה לא מתאים לך עכשי5
תגידי לו שהכרת מישהו והקשר בינכם עכשיו לא מתאים לכן את לא רוצה להמשיך
שואל השאלה:
הקטע הוא שכן היינו מדברים על להיפגש אבל הוא מהצפון ולא יצא
ההוא שיצאתי איתו גר פה קרוב ויצא לנו להיפגש
אני פשוט לא רוצה למקבל
אומנם יצאנו לדייט אחד אבל טוב לי איתו וכיף ואני לא רוצה לדבר עם עוד מישהו ולצאת גם איתו פעם אחת
אנונימית