8 תשובות
כי היא חרא של בן אדם
כי הם חברים חרא
הם בכלל מאוהבים אחד בשני וגל עומדת בדרכו של אלירן לליבו של זוהר
שואל השאלה:
מה היא עשתה אבל שהם פתאום יוצאים עליה? בהתחלה הם לא התערבו בריב שלה ושל הודיה פתאום הם ממש כועסים עליה ומדברים אליה לא יפה
אנונימית
זוהר מתנהג כמו הזנב של הודיה פשוט והודיה והמתבוללת יריבות
שואל השאלה:
לא קרה משהו ספציפי שגרם להם להתעצבן עליה?
אנונימית
חיילים של הודיה
לפני 2 פרקים (נראלי) הראו איזשהו ריב שלהם וזה נראלי מה שיצר את מה שקרה ביניהם