6 תשובות
ככה זה צריך להיות
גם אם יש ריבים בזוגיות, זה לא מכבד לשתף את זה עם כל אחד
גם אם יש ריבים בזוגיות, זה לא מכבד לשתף את זה עם כל אחד
ברור, וזה נכון גם אם אנחנו רבים לרגע.
הריב שלנו לא באמת משנה משהו באישיות שלו.. והאישיות שלו מושלמת
הריב שלנו לא באמת משנה משהו באישיות שלו.. והאישיות שלו מושלמת
כן ברור, הוא באמת מושלם בשבילי. הוא משלים אותי, גם ביתרונות וגם בחסרונות. כל אחד מאיתנו מתמקד במה הוא נותן לשני, אז גם כשאנחנו רבים אין אגו.
שואל השאלה:
תודה שזאת לא רק אני ככה,
חשבתי אני היחידה
תודה שזאת לא רק אני ככה,
חשבתי אני היחידה
אנונימית
בטח
ברור ככה זה אמור להיות אחותי, גם אצלי היו ריבים עם חבר שלי אבל אני בחיים לא אתן לריבים שלנו לקבוע את האופי שלו, הוא בן אדם שזכיתי בו.
באותו הנושא: