6 תשובות
היי היי אל תיהי :)
שתדעי שקרה לי בדיוק, השיעור לפני אחרון או אחרון לא כל כך זוכר, היה לי הכי גרוע שיש
ובסוף הגעתי לטסט חד ומפוקס ועברתי
אל תיהי בדאגות, תבואי בטוחה בעצמך, תנהגי כרגיל, תסתכלי קצת טיפים בגוגל, תשתי מים לפני, תעשי שמע ישראל, תשני טוב, תשמעי מוזיקה מרגיעה או אטרף לפני מה שעושה לך טוב.
נושמים עמוק מראים ביטחון ותעברי אם תתני למחשבות שלך לשלוט בך את לא תעברי...תלחמי במחשבות שלך ותעברי
הכל טוב אהובתי גם אם נכשלת טסט זה לא סוף העולם ותמיד אפשר לעשות עוד אחד
תלכי מחר תנסי להיות רגועה כי הלחץ מכשיל
את יודעת לנהוג ואני מאמינה בך שתעברי
וגם אם לא זה בסדר
בהצלחה יפתי
אם הגישו אותך לטסט זה אומר שאת טובה כנראה זה היה פשוט הלחץ
בהצלחה בטסט^-^
יכןל לקרות .. זה לא אומר שום דבר מחר תבואי רגועה ועם ביטחון וקטן עליך
הכי לא לפחד ולהיות בחרדה פשוט תחשבי שאת מסיעה מישהו קרוב אלייך ופשוט תחשבי שהיא רק אומר לך לאן לפנות
מדברת מניסיון