2 תשובות
הלוואי עלי
שמנה
את רצינית?
זה ממש נוראי.
זאת פשוט הרעבה.
אל תתפלאי אם תמצאי את עצמך במצב לא טוב באישפוז.
זה ממש נוראי.
זאת פשוט הרעבה.
אל תתפלאי אם תמצאי את עצמך במצב לא טוב באישפוז.
באותו הנושא: