5 תשובות
כןן מזל טוב!
אני ממליצה על פדים קוטקס (:
כן כנראה שזה בדיוק זה הרבה מזל טוב...
בהחלט כן (:
מזל טוב!
יש להשתמש בפדים, אם אין לך תבקשי מאמא (:
בהחלט, תשטפי טוב, ותשימי פד מתאים.
באותו הנושא: