11 תשובות
לא.. כאילו, בית הספר זה המקום שבו אני נמצא רוב שעות היום עם החברים שלי. ברור שאני מתנהג קצת אחרת עם החברים שלי.. יותר פתוח וזורם.. אבל לא שינוי דרסטי
שונה טיפה
כן
האמת, אני מתנהג בצורה שונה עם כל אחד:)
האמת, אני מתנהג בצורה שונה עם כל אחד:)
התנהגות שונה לגמרי... בבית ספר אני מתחרפנת, גם בכללי אבל בבית ספר יותר
כן, אני פשוט משוחררת ונינוחה
כן, אני שקטה ובקושי מדברת בבית אני צועקת ומדברת הרבה:)
טבעית
כן, כי אני פשוט לא יכולה להיות מי שאני בבית ספר כי יותר מדי אנשים מתייחסים אליי כאילו אני לא קיימת.
כן, בבית ספר אני שקטה מאוד, ביישנית מאוד, כמעט ולא מדברת בכלל ולא משמיע קול, ילדים בשכבה אמרו לי שמעולם לא שמעו את הקול שלי o_o
ובבית אני משוגעת תמיד צועקת.
ובבית אני משוגעת תמיד צועקת.
אנונימית
אני אותו דבר... רעשנית וזה:)
אנונימית
כן,
אני יותר פתוחה ומשחוררת בביה"ס מאשר ליד המשפחה.
אני יותר פתוחה ומשחוררת בביה"ס מאשר ליד המשפחה.
באותו הנושא: