התחברות
הרשמה
זה הגיוני שבשבוע הראשון של העגיל בטבור יש כמו אינפקציה כזאת?
3 בספטמבר 2013, 20:47
3 תשובות
יאפ
Leo(=◕ ~ ◕=)
הייתה לי, וזה לא נמשך רק שבוע.. זה היה ממש גרוע והתפתח לבלוטה.. מציעה לך לטפל ואם זה לא עובר אחרי חודש-להוריד ומהר. שלא יתפתח הזיהום
ד
דשה123
הגיוני מאוד
◕
◕‿◕USA girl