19 תשובות
אחי אל תתחיל עם מישהי במכון זה לא מקום היכירויות
שואל השאלה:
לא מסכים איתך לגמרי אחי אני מבחינתי ראיתי מישהי שנראת טוב
לדעתי לגשת בצורה נחמדה ולנסות את מזלי זה לא דבר פסול...
אנונימי
אתה ראית משהו אחר שנראה טוב זה מה שהבנות חושבות אני אומר בשבילך כי גם זה יוצא פדחני שמישהו מתאהב במכון על מישהי
לא פליז לא
אין לך שום דבר להפסיד. תתחיל איתה.
הנה אתה רואה אני צודק אל תתחיל עם פאקינג בנות במכון
שואל השאלה:
אני מבין מה אתה אומר בגלל זה חשוב לי לשאול דעות נוספות
פשוט זה לא שאני ניגש ואומר לה משהו על הגוף שלה זה לא ממקום כזה בכלל
זה כמו שהסתובבת בקניון ופתאום ראית מישהי שמוצאת חן בעיניך למה לא לגשת?
אנונימי
שואל השאלה:
אני מת אחי למה אתה מתעצבן
אנונימי
לא מתעצבן כי בטח אתה בן 15 ששואל את זה אחי קצת לחשוב מה התשובה של הבנות ומה הן יחשבו אם מתחילים איתן בחדכ
אביאל זה לא כזה עמוק
אם הוא רוצה להתחיל אם מישהי למה לא
טוב סבבה
שואל השאלה:
אביאל אתה לא רגוע
חח אני בן 20 כנראה פי 2 ממך בגודל לא מבין מה אתה ככה מתעצבן גם אם הייתי בן 15 ששואל חוות דעת
לך תקנה איזה מנטוס בשקם ותירגע
אנונימי
אני כבר לא בצבא יאח
לא עצבני אחי לך תתחיל עם בנות בחדר כושר
שואל השאלה:
אנונימי
תמיד כדאי להתחיל, אבל בחד"כ יש פחות סיכוי שזה יצליח
אנונימי
תלוי, דווקא נחמד בעיניי אבל אם אני עומדת מזיעה ומגעילה אז פחות
פחות כי אני באה להתאמן ומרוכזת באימון אבל אם סיימתי אימון אז זה סבבה
לא כי אני מזיעה מגעילה אדומה עם בגד ספורט לא מחמיא כי לא הספקתי לקנות סט תואם מהודיז