5 תשובות
חחח
אנונימי
בדיחה מוצלחת יקירי.
אני סמוך ובטוח שלא נראה את השמאל בראש הבחירות הקרבות, במיוחד לא אחרי האיחוד המרגש בין בנט ללפיד.
הגיוני ביותר,זמן להעיף את הממשלה הביביסטית שהורסת לנו את המדינה
למה שאדם מגוש הימין ילך יד ביד עם אנשים כמו יאיר גולן?
את פשוט בנטיסטית, לא יודעת להבדיל בין שמאל לימין.
בנט הוליך שולל את כל המצביעים שלו, איבד את כל הערכים שלו בשביל כוח. על סטייק אי אפשר לסמוך
אנונימי