4 תשובות
עושים 60/40 לטובת הגבוה מהשניים
שואל השאלה:
מה זאת אומרת
אנונימית
שאם המגן גבוה הוא יחש ב 60 אחוז ואם הבגרות אז היא תהיה 60 אחוז
לא כמו באנגלית
זה שונה
יש 2 נקודות נוספות לכל שאלה
אם עשית שאלה את מקבלת עוד 2 נקודות אוטמטית
זה אומר שאם עשית את כל השאלות קיבלת 10 נקודות בונוס
אבל אני לא יודעת אם זה תקף לשאר היחידות לימוד
אני ב4 יחל