איך לשאול מישהו מהעבודה שלי אם הוא רוצה לשבת מתישהו לדבר?
אני קצת בקטע שלו, אבל לא רוצה ממש להציע לו לצאת במובהק כי אני גם נפחדת לקבל דחייה וגם לא רוצה שיהיה מביך בינינו אני לא כזה מכירה אותו אבל עשיתי בינתיים כמה משמרות והוא ממש חמוד בעיניי הוא כזה מחייך אלי מדי פעם אבל לא משהו מובהק קיצר כדאי לי בכלל? או שעדיף לא להסתכן?