8 תשובות
קשהה לא פרגנו בפונקציות בכלל
אם עשית את הלן אז היה מאתגר, אבל לי היה ממש סבבה, קל מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
כןן הפונקציות היו קשותת ממשש
בלאן חטפתי תסביכים מה תסביכים חשבתי שיקשו על סדרות דווקא אז לא למדתי סדרות אלא רק פונקציות
הפונקציית לן הייתה לי נוראית
בכללי הרגיש לי שהיה קשה
באמת פונקציית לן היה הכי קשוח כאילו סדרות ווקטורים שרדתי ואז הלן היה נוראא
נראלכם שיתחשבו בבדיקה אם הרבה טעו?