4 תשובות
ה10% זה רק לבחינה עצמה לפי מה שידוע לי
איו קשר לציון ההגשה
איו קשר לציון ההגשה
10 אחוז פלוס לציון בגרות ואז 60 40 לגבוהה בין המגן לציון בגרות
ה10 אחוז זה רק לבחינה עצמה
10% תוספת לציון הבחינה בלבד.
באותו הנושא: