5 תשובות
אם אתה 4 יחל אז כל הבגרות
אנונימית
מודול g?
אם אתה ב3/4 יחידות אפשרי חוץ מe.
בבגרויות שאפשר להשתמש במילונית אפשר לכל אורך המבחן
בכולם מותר חוץ מe אם אתה ניגש ובעל פה