17 תשובות
חשבתי על זה
יש מצב
אבל נטו בשביל יציאה
אבל נטו בשביל יציאה
לא
לא
סיכוי גבוה שכן
לא
לא
שואל השאלה:
למה לא בעצם?
למה לא בעצם?
אנונימית
לא אני אלך ךצפות בו בסופר!!
יש סיכוי
למרות שאחרי עונה שלוש זה נהיה גרוע בהגזמה
למרות שאחרי עונה שלוש זה נהיה גרוע בהגזמה
כן
לא
כן