7 תשובות
אני לא יודע להגיד לך, תבדקי עם רןפא
את יכולה לקחת גם כדור וגם אנטיביוטיקה פשוט תלוי איזה כדור בכללי לרוב כדורים לא אמורים לעשות משהו רע
אישית אני הייתי בבית חולים שנה הייתי מקבל אנטיביוטיקה על בסיס יום יומי ובו זמנית לוקחת איזה 4-5 כדורים במכה אז מאמין שזה תקין
שואל השאלה:
לקחתי עוד כדור של אותו אנטיביוטיקה
אנונימית
אל תדאגי זה חד פעמי ולא מסכן אותך הגוף יתמודד עם זה
אה אוקי זה סיפור אחר שמעי בעיקרון זה תלוי איזה אנטיביוטיקה יש אנטיביוטיקות שאם אתה לוקח מינון גבוה מידי יכול באמת לסכן אותך
תעשי שניה בדיקה קצרה באינטרנט על הנושא ואולי תלכי לביקור רופא או לרופא אם את מתחילה להרגיש שמישהו לא תקין
כמו חום סחרחורת בחילות ודברים כאלה
שמעי לא בקטע רע אבל זה באמת יכול להיות מסוכן בתקופה שלי בבית חולים היו הרבה מקרים של תקלות עם אנטיביוטיקה אנשים שלקחו יותר מידי או שקיבלו בצורה יותר מידי מהירה אנטיביוטיקה וזה באמת יכול לסכן באיזה שהוא מקום אז באמת תהיי על זה ותבדקי שלא יהיה איזה טעות או משהו במקרה
כי יש אנטיביוטיקות מאוד חזקות
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה❤
אנונימית