הגיוני שאני כל הזמן משווה את עצמי לאנשים שם? כאילו אני חושב אם מישהו ממש מקבל הרבה מחמאות וכזה אז האם אם הייתי מעלה הייתי מקבל יותר או פחות כי כאיחו זה מה שקובע אם אדם יותר יפה או לא איך להפסיק?
אתה מצד אחד אומר שאתה רוצה להפסיק להיות אובססיבי לנושא הזה ומצד שני כשכותבים לך ללכת לטפל בזה ולהפסיק כל שנייה לחשוב על המראה שלך לעומת אחרים אתה לא מיישם.