6 תשובות
פשוט מפחיתה בקניית דברים
אנונימית
התרגלתי לזה
לצאת לעבוד מגיל צעיר, אם את פחות מגיל שאפשר אז עבודות כמו בייביסיטר וכאלה שזה בלי תלוש
פשוט התרגלתי לזה
היום אני פשוט עובד ומכניס מספיק בשביל לממן את עצמי וגם לתת קצת להורים שלי
ניסיתי לעזור אבל אנשים שיש להם בעיה כלכלית לרוב לא יודעים לתנהל נכון כלכלית, ככה שלא משנה מה אני אעשה הם יחזרו לחובות.
בסוף זה עניין של בחירה ורצון להשתנות כמו עם כל קושי או בעיה בחיים, ואני לא צריך לעזור למי שלא מוכן לעזור לעצמו.

אז בחרתי להתרחק, לתת להם להתמודד עם הבעיות שלהם ולחיות את החיים שלי, עדיין קשה לראות מהצד את הטעויות שהם עושים אבל אני לא הולך לשים את עצמי שוב במקום הזה, הבנתי שלפעמים בן אדם צריך לחוות את ההשלכות למעשים שלו במקום לצפות שיהיה תמיד מישהו שיטפל עבורו בבעיה שהוא יצר.
שואל השאלה:
^איזה טעויות הם עושים?
אנונימי
ממשיכים לבזבז כסף שאין להם על שטויות ובאופן כללי לא משנים שום דבר בהתנהלות הכלכלית שלהם שהובילה אותם למצב הזה