10 תשובות
כי זה נוח
תחתונים רגילים מציקים..
אנונימית
חח יש לי בערך 10 חוטיני במגרה כמה שכל פעם מחדש אני מנסה זה פשוט לא נוח.. מכאן תביני.. ;)
אנונימי
וגם אם תלבשי ג'ינס או משהו עם תחתונים בד"כ רואים אותם אם הוא צמוד אבל עם חוטיני אצלי לא רואים אותם כאילו הם לא בולטים
אנונימית
זה לא נוח לדעתי וזה מרגיש כאילו יש לך משהו תקוע בישבן
אנונימית
שואל השאלה:
אם אתן יכולות אל תענו באנונימי יש לי שאלה קצת אישית אם תוכלו לענות לי:)
אנונימי
לי זה נוח, לפעמים אני לא לובשת בכלל תחתונים ובנשי המקרים ההרגשה סקסית
אנונימית
זה מאוד תלוי איזה... חוטינים עם כל מיני תחרות ותפרים וחוטים לי אישית ממש לא נוח,
אבל חוטינים חלקים בלי תפרים זה מאוד נוח אחרי שמתרגלים
את יכולה לקנות איזה שניים שלושה (כמה סוגים, כי יש הרבה) ולראות אם זה נוח לך תכלי איתם קצת בבית תהיי במשך שעתיים שלוש ותחליטי..
אנונימי
שואל השאלה:
על איזה סוגים אתן ממליצות?
אנונימי
כי זה נוח ולא מרגישים אותו וככה לא רואים את הפס תחתונים עם בגדים צמודים..