7 תשובות
כי אנחנו ממש לא טובים
אנחנו נבחרת ביצים אפילו סוריה תנצח אותנו
כי אנחנו אפסים
שואל השאלה:
עד כדי כך המצב גרוע?
אנחנו לא טובים בזה..
כי הקבוצה שלנו לא חזקה מספיק
האא הם סתם מוגזמים אנחנו פשוט אנחנו עולים מאירופה ויש שם קבוצות יותר טובות
עם אינו מתמדדים באסיה הינו יכולים לעלות..
אנונימי