7 תשובות
תאמיני בעצמך פשוט.
אנונימי
שואל השאלה:
הלכתי לשים כשעון מעורר
אנונימית
תאמיני בעצמך לא משנה מה יגידו לך
צחוק בצד רגע באמת זה נשמע מבאס אם כל פעם שאת משתפת או עושה משהו את מקבלת הקטנה או ביקורת אני מבין למה הפסקת לשתף אותה זה לא אומר שהיא צודקת לגבייך
אנונימי
תתטלמי
אצלי זה אותו דבר כבר עשור
עם השנים התחלתי לעבוד להרוויח כסף ולא להיות תלויה בה
היום אני תלויה רק מבחינת האוטו שלה אבל גם זה אני מתכוונת בקרוב לא להיות תלויה כי הבנתי שהיא לא שווה את הזמן שלי אם היא לא מאמינה רק בי ומזלזלת בי, זה כמו מערכת יחסים אינטרסנטית.
ואם מישהו יכתוב לך "זו אמא שלך תדברי איתה" את היחידה שיודעת באמת איזה יחס את מקבלת, ואם כבר ניסית לדבר וראית שזה לדבר אל קיר, תביני לבד שיש פה משהו שאת צריכה לשנות במיינד סט, להבין שיש אנשים שעדיף לא להתרכז במילים שלהם בידיעה שבעתיד לא תהיי תלויה במגורים או בכסף שלהם.
אני מאמינה בך