7 תשובות
ללמוד וללכת לישון.
להקשיב בשיעורים.
להתפלל טוב טוב
יואו אחות אני ככה בול גם
לא להבריז, לעשות שיעורי בית וללמוד היטב למבחנים. להשקיע בעיקר במרוכבים ואנליטית
להקשיב בשיעוריפ
לכתוב סיכומים
לישון מספיק
לחרוש
לחרוש
לחרוש
ובהצלחה ;)
הייתי עושה פוקאס על כימיה ומתמטיקה יותר, אנגלית אם זה מודל e זה ממש בדיחה. וביולגיה גם להשקיע אבל אם זה כיתה י, מתמטיקה וכימיה אמורים להיות הדאגה הראשונה
לקוות למורה טובה לכימיה בעיקר
באותו הנושא: