7 תשובות
חברות שלי אומרות שלפעמים זה סיוט אבל אפשר להסתדר
וכן לקוחות מעצבנים שיגעו בדברים שקיפלת לפני חמש שניות
וכן לקוחות מעצבנים שיגעו בדברים שקיפלת לפני חמש שניות
סיוט דיי סבלתי אמאלה ועוד עבדתי ב2 קומות תקשיבי שברון רגליים
וואי זה ממש מעצבן כי יש לקוחות מזעזעים תתרחקי מזקנים הם הלקוחות הכי גרועים (חוץ מהחמודים) אבל בתכלס זה עבודה וזה בעיקר להיות בקופה ולדגם את החנות. אם את עובדת עם אנשים כיפיים אז יהיה לך יותר קל זה בטוח
שואל השאלה:
יש הפסקות?
יש הפסקות?
אנונימית
ברור חובה הפסקה במשמרת ארוכה של 6 שעות בערך ומעלה
סיוטט עבדתי בפאשן קלאב שזה חנות גדולה יחסית וזה זוועה
אנונימית
שואל השאלה:
למה זוועה?
למה זוועה?
אנונימית
באותו הנושא: