14 תשובות
תנסה ברחוב להתחיל עם בנות
בעיקרון הכי טוב לך למצוא ברחוב, פשוט תגיע לבחורה, תגיד לה שהיא ממש יפה ותשמח לקבל את הטלפון שלה.
עובד בכל פעם.
עובד בכל פעם.
מקום עבודה, כי יש שם הזדמנות לדבר באופן קבוע עם מישהי ולפתח קשר איתה.
הדבר האידאלי זה מסגרות כלשהן כמו קורסים תארים עבודות מקום שיהיה לך אינטרקציה רציפה עם נשים
תחביבים למיניהן כמו מכון כושר סנוקר חוגים כמו ריקוד או גיטרה שיש לך מכנה משותף בנוסף
עכשיו גם אפשר להכיר באינטרנט מה שהמון עושים בימינו באפליקציות היכרויות שזאת הדרך הכי פחות טובה להכיר משהו אמיתי אבל זאת גם אופציה שהמון אנשים מכירים דרכה
תחביבים למיניהן כמו מכון כושר סנוקר חוגים כמו ריקוד או גיטרה שיש לך מכנה משותף בנוסף
עכשיו גם אפשר להכיר באינטרנט מה שהמון עושים בימינו באפליקציות היכרויות שזאת הדרך הכי פחות טובה להכיר משהו אמיתי אבל זאת גם אופציה שהמון אנשים מכירים דרכה
עבודה, התנדבות כלשהי, קורס/ בוטקמפ, קהילות נגיד במקצוע שלכם
במכון ברחוב בכול מקום אחי גם השתחררתי ופשוט צריך להתחיל אתה תמצא
רוב האנשים מוצאים זוגיות אחריי צבא.
יש עוד מקומות חוץ מהמכללה שלך.
תצא עם חברים מהמכללה שלך הם יביאו חברים שלהם.
אולי תפגוש מישהי.
יש עוד מקומות חוץ מהמכללה שלך.
תצא עם חברים מהמכללה שלך הם יביאו חברים שלהם.
אולי תפגוש מישהי.
בעבודה
במכללה אני בטוח שעדיין יש כמה שלא תפוסות
ואולי במסגרות או מקומות שבהם יש לכם עניין משותף (למשל אם אתה גולש אז להכיר גולשת בים)
ואני חושב שאפילו אפליקציות(כן,לא רואה בזה משהו כזה גרוע)
אבל הכי חשוב אל תרדוף אחרי זה יותר מדי,תתמקד בעצמך והכל ואני בטוח שבזמן הנכון תגיע האחת הנכונה ורק תהיה ער לזה ותפעל בהתאם
עריכה
על מה נותנים פה מינוסים לכולם?
במכללה אני בטוח שעדיין יש כמה שלא תפוסות
ואולי במסגרות או מקומות שבהם יש לכם עניין משותף (למשל אם אתה גולש אז להכיר גולשת בים)
ואני חושב שאפילו אפליקציות(כן,לא רואה בזה משהו כזה גרוע)
אבל הכי חשוב אל תרדוף אחרי זה יותר מדי,תתמקד בעצמך והכל ואני בטוח שבזמן הנכון תגיע האחת הנכונה ורק תהיה ער לזה ותפעל בהתאם
עריכה
על מה נותנים פה מינוסים לכולם?
אנונימי
עבודה
תואר
יציאות עם חברים
עריכה-
באמת לא ברור^
עכשיו ראיתי שהוא אמר בלי מסיבות ומכללה
אבל עדיין יש אופציה של עבודה ויצאות זה לא חייב להיות מועדונים...
תואר
יציאות עם חברים
עריכה-
באמת לא ברור^
עכשיו ראיתי שהוא אמר בלי מסיבות ומכללה
אבל עדיין יש אופציה של עבודה ויצאות זה לא חייב להיות מועדונים...
אנונימית
חברים משותפים, קהילות
למה כולם עושים מינוסים על התשובות ההגיוניות
באמת ברחוב זאת אופציה, אפילו בעבודה
באמת ברחוב זאת אופציה, אפילו בעבודה
שמע הכי טוב זה דרך חברים משותפים שיכירו לך
אם לא טוב בדרך הזאת אז אפליקציות אחי
שיהיה בהצלחה אלוף
אם לא טוב בדרך הזאת אז אפליקציות אחי
שיהיה בהצלחה אלוף
אנונימי
אפשר להכיר דרך עבודה, חברים משותפים, חוגים, התנדבות או אפליקציות.
אם במכללה שלך כולן תפוסות, זה לא אומר שכך בכל מקום.
כדאי להרחיב את המעגל החברתי ולהיות פתוח להיכרויות חדשות.
לפעמים דווקא כשלא מחפשים בכוח, מגיעה היכרות מוצלחת.
אם במכללה שלך כולן תפוסות, זה לא אומר שכך בכל מקום.
כדאי להרחיב את המעגל החברתי ולהיות פתוח להיכרויות חדשות.
לפעמים דווקא כשלא מחפשים בכוח, מגיעה היכרות מוצלחת.
למה דיסלייקים על תשובות טובות? מסגרות זאצ הדרך הכי טובה
אנונימית
באותו הנושא: