5 תשובות
אז זה קצת בעייתי, תחשבי על זה טוב לפני שאת עושה החלטה
לדעתי לא כדאי לך לעבור
לדעתי לא כדאי לך לעבור
לא לעבור
פניימיה זה לא דבר כיף
פניימיה זה לא דבר כיף
שואל השאלה:
חברים לא שאלתי את דעתכם לגבי הפנימיה, תקראו שוב את השאלה
חברים לא שאלתי את דעתכם לגבי הפנימיה, תקראו שוב את השאלה
אנונימית
מזדהה מאוד עם הקטע של האוכל
לדעתי לא כדי לך
לדעתי לא כדי לך
אם יש דבר טוב בפנימיה זה חדר אוכל
באותו הנושא: