5 תשובות
אז זה קצת בעייתי, תחשבי על זה טוב לפני שאת עושה החלטה
לדעתי לא כדאי לך לעבור
לא לעבור
פניימיה זה לא דבר כיף
שואל השאלה:
חברים לא שאלתי את דעתכם לגבי הפנימיה, תקראו שוב את השאלה
אנונימית
מזדהה מאוד עם הקטע של האוכל
לדעתי לא כדי לך
אם יש דבר טוב בפנימיה זה חדר אוכל
התחברות ל