11 תשובות
קצת נואש אבל למה שזה יהיה רע?
02
מה זה משנה אם נואש או לא לכי תעשי חיים
תלכי למה לא
קצת נואש לדעתי.
שואל השאלה:
כן ללכת?
יכול להיות שאני אמצא שם מישהו?

^אני יודעת אני יודעת
הייתי בערב פנויים פנויות כזה אבל מיתגו את זה בתור מסיבה והיו שם מלא צעירים
לא יצא כלום אבל רקדתי והיה כיף
ופה זה נראה יותר בכיוון של מעגלי שיתוף ושיח וכאלה שזה מרגיש קצת יותר נואש לא?
אנונימית
נהה ממש לא נואש. תהני. תכלס ממש מסקרן מה זה אומר. הייתי הולך אפילו לחוויה לראות מה זה הדבר הזה.

אין דבר כזה נואש. עושים מה שמתחשק בחיים.
שואל השאלה:
אבל איך זה מצטייר? אף אחד לא מתחיל איתי בבר אז אני הולכת לערב פנויים פנויות?
אנונימית
ככה *את* מציירת את זה בראש שלך. וכמו שאת מציירת את זה, זה גם מה שאת משדרת החוצה על עצמך. ורק אז ככה יראו אותך גם אחרים..

מבינה את הסדר של הדברים? :) תראי את זה אחרת וזה גם מה שיצא ממך כלפי חוץ. וכל אחד שיש לו משהו עקום לחשוב או להגיד עלייך, הוא זה שעקום. לא את.

פשוט תהני בלי יותר מחשבות מורידות לגבי עצמך.
שואל השאלה:
נאמן יקר

לא דיווחתי על אף תשובה.

*אין לי דרך לפנות לנאמנים*
אנונימית
לכי ותהני אל תחשבי מה חושבים עלייך בסופו של דבר תעשי מה שאת רוצה
לא חושב שנואש
זו עוד דרך להכיר, אם תכירי מזה עוד מישהו זה יהיה טוב
גם ככל שתכירי יותר אנשים שבאו לשם, לא בהכרח בנים כך גדל הסיכוי של אחרים לדעת שאת מחפשת ואולי להציע לך גם עוד הצעות
לכן אני חושב שכדאי
התחברות ל