8 תשובות
סביבות ה300 לדעתח
100-200
תלוי ברכב. בדרך כלל 400-1000
שאבא שלי השכיר רכב זה עלה לו 300 בערך
קשה להגיד כי זה תלוי גם בך,אם את נהגת חדשה אז זה יעלה לך יותר אם בכלל יתנו לך,נהג צעיר גם משלם קצת יותר אבל אם את לא נהגת חדשה או צעירה ובלי תאונות או בעיות כלשהן אז משהו בסביבות 100-400
אנונימי
אני עכשיו שוכר פיקנטו 2026 (זה הכי זול שהיה להם בסוכונות) כי הרכב במוסך וזה מאה ליום.

אם זה באמת רק ליום תוריד אפלקיצהי car2go לדעתי המחירון שמה 120 ליממה. נוח לאללה
שואל השאלה:
לא מופיעה לי האפליקציה באפל סטור
אנונימית
https://apps.apple.com/il/app/goto-%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%a9%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%a4%d7%99-car2go/id1449036622?l=he

goto - רכב שיתופי (car2go)
התחברות ל