7 תשובות
תעבורה לא נכנס
שואל השאלה:
ולגבי השאר?
ולגבי השאר?
אנונימית
אני אגיד לך את האמת לא הבנתי מה כתוב שם אז אני לא יכולה לענות
כיתה י לא יכנס אבל
כיתה י לא יכנס אבל
שואל השאלה:
כאילו בתעודה שקיבלתי יש מלא ציונים ואני לא מבינה מה ילך איתי (באחוזים קטנים לבגרות)
כאילו בתעודה שקיבלתי יש מלא ציונים ואני לא מבינה מה ילך איתי (באחוזים קטנים לבגרות)
אנונימית
שואל השאלה:
יש ציון מחצית יש הערכה בית ספרית
ויש גם חלק שרשום שנתי וזה מתחלק ל2- ציון שנתי והערכה בית ספרית
יש ציון מחצית יש הערכה בית ספרית
ויש גם חלק שרשום שנתי וזה מתחלק ל2- ציון שנתי והערכה בית ספרית
אנונימית
כיתה י לא נכנסת חוץ מהבגרות פנימית בביולוגיה וגם אז רק צריך לעבור
הציונים בעברית הולך להיות 30% מהציון בתעודת בגרות
ואם אמרו לכם שאתם בתוכנית החדשה לחלק מהמקצועות אז זה גם נכנס ל30%
ואם אמרו לכם שאתם בתוכנית החדשה לחלק מהמקצועות אז זה גם נכנס ל30%
באותו הנושא: