5 תשובות
כי אני מרביץ יותר טוב
אנונימי
כי אנונימי מרביץ יותר טוב
למה שיראו את זה? המשחק הסתיים.
שואל השאלה:
לא שאלתי אם המשחק הסתיים בכלל לא מראים מכות באף משחק המצלמה זזה תמיד
לא שאלתי אם המשחק הסתיים בכלל לא מראים מכות באף משחק המצלמה זזה תמיד
אנונימי
כי זה "מעודד אלימות"
באותו הנושא: