8 תשובות
לא נראה לי, אתה נשמע עייף וזה ואין ממש סיבה שתלך לבד
כן לך
הכי כיף לבד תלך
לא נשמע שכדי
לך
ללכת לים לבד מנקה את הראש רצח לפני היום זה הכי כיף
כן
רק חשוב לא להיכנס לבד אם אין מציל ולשמור על הנחיות לפי גיל בנוגע לכניסה לים או לא
אין כמו ים על הבוקר
אנונימי
לך לישון
התחברות ל