7 תשובות
לא הגיוני אבל זה תלוי איך החברות בניכם
שואל השאלה:
חברים
אבל עליי היא לא בכתה כל כך הרבה וזה פשוט בן אדם שאמר לה לא אחרי שבועיים שהם היו בקשר
חברים
אבל עליי היא לא בכתה כל כך הרבה וזה פשוט בן אדם שאמר לה לא אחרי שבועיים שהם היו בקשר
אנונימי
הגיוני שתרגיש בנוח לעשות את זה כן, אם היא חושבת ומרגישה שהתגברת עליה ועל הפרידה שלכם וזה לא יפריע לך.
או אם היא מגעילה .-.
או אם היא מגעילה .-.
הייתם הרבה זמן ביחד?
שואל השאלה:
שנתיים
שנתיים
אנונימי
וואי אז זה לא הגיוני בכלל, סליחה על השאלה אבל איך אתה כאילו יכול להישאר בחברות עם האקסית שלך?
מאוד הגיוני. אבל אם לא נוח לך עם זה, תגיד לה שזה לא מתאים. כנראה היא בטוחה שזה כן.
באותו הנושא: