התחברות
הרשמה
יש בנות שעובדות בהמוסד?
ההמבורגר
22 ביוני 2026, 13:29
חנויות
תל אביב
המבורגר
המוסד
תשובה אחת
כן
BATMAN
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
שמישהו יסביר לי איך לעזאזל המוסד מצליח שראש היחידה האיראנית לטיפול בישראל יהיה מהמוסד
בנות שעובדות עם בנים בגילכן (17-18), מה היחסים שלכן עם הבנים בעבודה שלכן?
יצא לכם להתחבר לבת/בנות שירות שעובדות איתכן במסגרת?
בנות (16+) שעובדות במה אתן עובדות?
זה מוזר אם אני בת 18 ואפגש עם בנות שעובדות איתי הן בנות 23-24?
בנות בגיל 16 שעובדות כנסו
בנות בנות 14-15 שעובדות, במה אתן עובדות איפה וכמה אתן מקבלות??
ראש המוסד הנוכחי נחשב טוב, כאילו המוסד נחשב בתקופה מוצלחת מאז שהוא נכנס לתפקיד?
לבנות כאן שעובדות מהבית/לא עובדות בגלל הקורונה אמרו לכן מה הצפי לזה?עד פסח?
איך הסרט אישה עובדת? מה עדיף אישה עובדת או המוסד
בנות שעובדות / עובדות בללין (זה בונוס) כנסו פליז