21 תשובות
לא מעשן, אבל הגיוני מה שאתה מתאר
לא מעשנת, אבל כן בדרך כלל זה מה שקורה שמעשנים
אנונימית
שואל השאלה:
לא יכול לסבול את זה כבר
לא יכול לסבול את זה כבר
אנונימי
להפסיק לעשן זה הפיתרון
אנונימית
אתה צריך ללמוד להוציא ליחה בחצי שנה הראשונה שעישנתי לא הבנתי מה זה ואז למדתי איך מוציאים אותה
אני לא מעשן (אני אוהב לחיות), אבל זה הגיוני מה שתיארת. העשן גורם לגוף לייצר המון ליחה סמיכה, ובמקביל משתק את ה"שערות" הקטנות בגרון שאמורות לנקות אותה החוצה. בגלל זה הליחה פשוט נתקעת שם, וקשה מאוד להוציא אותה בלי להשתעל בכוח.
אתה בן 16 מה אתה צריך את החרא הזה
ועוד אתה אומר בחצי שני הראשון שעישנת, שלא נדע מתי התחלת
ועוד אתה אומר בחצי שני הראשון שעישנת, שלא נדע מתי התחלת
שואל השאלה:
אני לא בן 16
אני לא בן 16
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי בן 16 ב2020
הייתי בן 16 ב2020
אנונימי
אני מעשן כבר שנתים ומי אתה שתדבר בכלל, כל אחד על מה שהוא עבר ומה גרם לו לעשן
לא הייתה לי ליחה מסיגריות אבל בההתחלה שהתחלתי לעשן היה לי מלא רוק פשוט
אנונימית
מאיפה אתה יודע מה הסיבות שלו לעשן זאת הדרך שלו מה אתה רוצה
ולשאלה פשוט תירק את זה
קורה גם לי
ולשאלה פשוט תירק את זה
קורה גם לי
אנונימית
שואל השאלה:
נהיה לי עוד פעם ליחה. קרעתי את הקופסא וזרקתי תסיגריות אין לי כבר כוח לזה
נהיה לי עוד פעם ליחה. קרעתי את הקופסא וזרקתי תסיגריות אין לי כבר כוח לזה
אנונימי
ברוסקי הייתה מביא לי את זה
אנונימית
כן אל תדאג זה לא ספציפי
לא מעשנת אבל כן זה קורה, אני מכירה אנשים שיש להם את זה בגלל העישון
אנונימית
סוג של, לא משהו שמפריע לי במיוחד.
כן, זה התפתח לי כמה שנים לתוך העישון. אני מעשן כבר שבע שנים, זה התחיל לפני שנה-שנתיים.
כן טיפה אבל אני לא מעשנת
לא שאני לא מצליח להוציא אבל ברור שיש ליחות
באותו הנושא: