14 תשובות
שואל השאלה:
8 פלוס כמובן
אנונימית
כן לא אשקר
הוא לא עובד מצוין ל2026
אנונימית
שואל השאלה:
הוא כן
אנונימית
לא אבל בזבוז כסף
שואל השאלה:
למה בזבוז כסף אם אני אשתמש בו?
אנונימית
אם אין לך כסף לאייפון פשוט לכי על סמסונג או משהו כזה זה לא בושה חיימי
אנונימית
כמעט בטוח שios עדכני לא רץ על האייפון הזה.
שזה אומר שמלא מהאפליקציות לא תוכלי להוריד
אם את מחפשת טלפון זול יש טלפונים סבבה לגמרי ב1,000 שקל שיחזיקו לפחות לשנה
אני גם הייתי רוצה. הוא יפה, נוח, בכללי פעם אפל היו הרבה יותר טובים ממה שהם היום לדעתי. אבל זה לא סוחב, בטח שלא בחום של ישראל. אני פשוט מחכה ל 18 וזהו
שואל השאלה:
יש לי כסף יפה שלי תודה
אבל אני ממש אוהבת את איך שהוא נראה ואת הכפתור
אנונימית
שואל השאלה:
^^ios כן עןבד עליו
אני אומרת לכם שהוא כן עובד ל2026
אנונימית
כן, עם ios 18, איטי רצח, ומתחמם מכל פעולה שתרצי לעשות
אני גם אוהב את הכפתור אבל זה פשוט מטומטם
לא מוזר אבל איפה בכלל מוכרים אותו?