5 תשובות
אפשר לקחת בבוקר יש הרבה אנשים שזה המלצה בקשר לפרופיל המתבולי הוא יחסית בסגר לעומת לנוגדי הדיכאון אחרי במיוחד ממשפחה הזאת (אני לא רופא)
שואל השאלה:
באיזה גיל התחלת לקחת?
ויש תופעות לוואי?
באיזה גיל התחלת לקחת?
ויש תופעות לוואי?
אנונימית
21 כן יש תופעות לוואי כמו כול כדור
לי היו בתחלה די הרבה אבל זה נרגע
לי היה בעיות שינה, רעידות, ותפרציות זעם אבל אני קבלתי מינון גבוה יחסית
לי היו בתחלה די הרבה אבל זה נרגע
לי היה בעיות שינה, רעידות, ותפרציות זעם אבל אני קבלתי מינון גבוה יחסית
שואל השאלה:
הרופא הביא לי את זה גם לדיכאון אבל הוא אמר שזה בעיקר לבעיות שינה שלי, אתה חושב שזה לא יעזור?
הרופא הביא לי את זה גם לדיכאון אבל הוא אמר שזה בעיקר לבעיות שינה שלי, אתה חושב שזה לא יעזור?
אנונימית
האא על כול אחד זה משפיע אחרת חלק זה מרדים חלק זה מעורר אבל אם לקחת את זה לבעיות שינה עדיף שתקחי בערב שאם זה מרדים שאותך זה יעשה את העבודה
באותו הנושא: