6 תשובות
מתוק וטעים
נחמד
אבל יותר מדי כבר ממצה את עצמו כי זה ממש מתוק
הייתי ממליצה לך להכניס תמר עם חלב ובננה לעשות שייק זה יוצא ממש טעים
עניין של טעם
אני לא אוהבת ( זה משעשע שקוראים לי תמר ואני לא אוהבת תמר )
מתוק כזה, אבל לא כמו שוקולד. כדאי לך לטעום, הרבה אוהבים
אני לא אוהבת
וטעם לא טעים
זה נחמד, עניין של טעם. זה מתוק אבל לא כולם אוהבים. תנסי אין מה להפסיד
DCC
התחברות ל