8 תשובות
הצהרת בריאות וראייה וכן.
כן, זה טופס שמאשר שאת רואה טוב מספיק ללמוד נהיגה. כולם צריכים לעשות אותו.
כן זה טופס שמראה שאת כשירה לנהוג
אנונימית
כן
אישור שאת כשירה גופנית לעלות על ההגה בגדול,
החלק המרכזי זה בדיקת עיניים.
את לא יכולה להתחיל את השיעור הראשון בלי טופס ירוק
החלק המרכזי זה בדיקת עיניים.
את לא יכולה להתחיל את השיעור הראשון בלי טופס ירוק
שואל השאלה:
אה אוי אז אם יש לי משקפיים אני צריכה לשלוח להם תוצאות של בדיקה וכאלה?
אה אוי אז אם יש לי משקפיים אני צריכה לשלוח להם תוצאות של בדיקה וכאלה?
^
לא
את מגיעה עם המשקפיים ככה שתראי טוב ועושה את הבדיקה שלהם
לא
את מגיעה עם המשקפיים ככה שתראי טוב ועושה את הבדיקה שלהם
^נןפ שאת הולכת להצטלם לרשיון עושים שם בדיקה כדי לוודא את זה