37 תשובות
נשים קרביות הוכיחו שהן עושות מעל ומעבר ותורמות לצבא אז בוא תסביר לי מה הזלזול?
אנונימי
שואל השאלה:
ביחס לגברים? לא, ממש לא, וזה עושה רק נזקים
לדוגמא למה שריונר צריך עכשיו להיות בטנק עם אישה ושהיא תעשה שירותים שם איתו באותו מקום
ובכלל כל הגדודים המעורבים הם לא בחזית
ביחס לגברים? לא, ממש לא, וזה עושה רק נזקים
לדוגמא למה שריונר צריך עכשיו להיות בטנק עם אישה ושהיא תעשה שירותים שם איתו באותו מקום
ובכלל כל הגדודים המעורבים הם לא בחזית
נשמע שאתה פרמיטיבי ושמרני.
לגבי פמינזם אני לא יודעת אבל מה שבטוח המצב היום לא מייצג את המטרה שלו.
לגבי פמינזם אני לא יודעת אבל מה שבטוח המצב היום לא מייצג את המטרה שלו.
אנונימית
אתה בכלל בקרבי? או מתגייס לקרבי?
אנונימית
שואל השאלה:
והנה שוב המילה הזאת "פרמיטיבי"
גברת, אני רוצה ביטחון במדינה
לא צבא ליצני שבכוח מכניס בנות
והנה שוב המילה הזאת "פרמיטיבי"
גברת, אני רוצה ביטחון במדינה
לא צבא ליצני שבכוח מכניס בנות
שואל השאלה:
כן אני מתגייס לקרבי ללוחמת חוד
כן אני מתגייס לקרבי ללוחמת חוד
שואל השאלה:
בדיוק כמו שלמונדיאל לא רוצים להכניס נשים בשביל שהנבחרת תנצח, ככה אני רוצה שצהל ינצח ולא יכניסו נשים שמה לעשות, פיזית לא שוות לגברים
זה שיש נשים יותר חזקות מהרבה גברים, לא אומר שהן יותר חזקות מהטופ גברים בקרבי
בדיוק כמו שלמונדיאל לא רוצים להכניס נשים בשביל שהנבחרת תנצח, ככה אני רוצה שצהל ינצח ולא יכניסו נשים שמה לעשות, פיזית לא שוות לגברים
זה שיש נשים יותר חזקות מהרבה גברים, לא אומר שהן יותר חזקות מהטופ גברים בקרבי
שואל השאלה:
בעיה שלך^^, יום טוב
אני מדבר עובדות בשטח
בעיה שלך^^, יום טוב
אני מדבר עובדות בשטח
לא חייב להיות גדול פיזית וחזק בשביל להיות לוחם טוב.
אתה מדבר בצורה שובניסטית.
אתה מדבר בצורה שובניסטית.
אנונימית
אני לא יודע על איזה נושא אתה מדבר בתוך זה
בקשר לשורה הראשונה יש מאמינות שככה ויש שמנצלות את זה ככה
בקשר לשורה הראשונה יש מאמינות שככה ויש שמנצלות את זה ככה
שואל השאלה:
חד משמעית צריך להיות חזק בשביל זה
ובדיוק על זה אני מדבר, איך זה שוביניזם? שגברים יותר מתאימים לקרבי?
חד משמעית צריך להיות חזק בשביל זה
ובדיוק על זה אני מדבר, איך זה שוביניזם? שגברים יותר מתאימים לקרבי?
לוחם טוב לא חייב להיות חזק וגדול
מה שחשוב זה היכולות שלו.
מה שחשוב זה היכולות שלו.
אנונימית
למה ברו נעלב שיש נשים לוחמות שיותר טובות ממנו?
שואל השאלה:
ששל גברים יותר טובות, כי המיונים פתוחים גם לנשים והן לא עוברות בלי הקלות^^
ששל גברים יותר טובות, כי המיונים פתוחים גם לנשים והן לא עוברות בלי הקלות^^
שואל השאלה:
לא נעלב, הלוחמות האלה הן בשמירה בגבול ולא נכנסות לעזה
לא נעלב, הלוחמות האלה הן בשמירה בגבול ולא נכנסות לעזה
ומה אתה עשית בצבא?
בכל אופן נשים הן כוח אדם. נגיד בהגנה אווירית יש אפילו 50% נשים. בסופו של דבר אם לא הן צריך שיהיו גברים שיחליפו אותן. זה אומר שאתה צריך להשיג מספיק גברים בשביל להחליף אותן, מאיפה תביא אותם? הרי ידוע שקיים מחסור בלוחמים, אתה לא חושב שאם היה מאיפה להביא אותם היו מביאים אותם?
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא תפקיד קרבי^
זה לא תפקיד קרבי^
באיזו דרך פמיניזם הפך לביקורת על גברים? מנותק מהמציאות.
לגבי נשים קרביות, אתם (הגברים) אלה שהחלטתם שגיוס זה חובה לנשים, לא לפנות אלינו בתלונות
לגבי נשים קרביות, אתם (הגברים) אלה שהחלטתם שגיוס זה חובה לנשים, לא לפנות אלינו בתלונות
שואל השאלה:
הולך להתגייס לקרבי, ולא ענינך מה בדיוק /: ^^^
הולך להתגייס לקרבי, ולא ענינך מה בדיוק /: ^^^
אתה גם לוחם?
שואל השאלה:
אין גיוס חובה לקרבי^^^
אין גיוס חובה לקרבי^^^
חחח כן הולך להתגייס לקרבי אבל מתלונן על לןחמות?
שואל השאלה:
לא, אבל מכיר מספיק לוחמים שמתארים את הבעיות
לא, אבל מכיר מספיק לוחמים שמתארים את הבעיות
19*^ זאת טענה ממש מטומטמת, גם רוב הגברים לא יותר חזקים מהטופ גברים בקרבי, זה ההגדרה של טופ.
אנונימית
שואל השאלה:
למה מה הבעיה^^^
למה מה הבעיה^^^
^^^^ הגנה אווירית זה קרבי, אולי תלמד עובדות לפני שתשאל פה שאלות פרובוקטיביות
אז אתה לא לוחפ ולא עושה רבע ממה שאותן לוחמות עושות... עדיף לך להיות בשקט וללמוד מה ההגדרה האמיתית של פמיניזם
שואל השאלה:
בדיוק^^^^ לכן לא צריך להכניס לשם נשים בכוח שלא מתאימות
בדיוק^^^^ לכן לא צריך להכניס לשם נשים בכוח שלא מתאימות
שואל השאלה:
טוב טוב הרמטכל^^ אל תחלק תוויות
טוב טוב הרמטכל^^ אל תחלק תוויות
שואל השאלה:
אה פרובקטיבי? כי זה לא תואם לדעה שלך?
אה פרובקטיבי? כי זה לא תואם לדעה שלך?
^^^איך זה בדיוק? אני לא מסכימה איתך, אני סתרתי את הטענה שלך
אנונימית
שואל השאלה:
את לא חחחח^^
את לא חחחח^^
שואל השאלה:
כן, כי את בת שאומרת את זה אז קל להגיד^^
כן, כי את בת שאומרת את זה אז קל להגיד^^
אז לפי הטענה שלך, אם לא לוקחים בנות לקרבי כי אין לא כמו הטופס לוחמים בנים אז שגם לא ייקחו בנים לקרבי כי הם לא כמו הטופ לוחמים בנים. אם כיום יש מחסור של 8000-7000 לוחמים (כשיש גם לוחמות) , בוא נראה כמה מחסור יהיה אז
אנונימית
איך יודעים שזה זכר חסר ביטחון שמנסה לרדת על נשים כי נפגע לו האגו?
פונה עם זה לסטיפס (רוב האתר כאן זה נשים) ולא למקום שאשכרה אפשר לעשות עם זה משהו
פונה עם זה לסטיפס (רוב האתר כאן זה נשים) ולא למקום שאשכרה אפשר לעשות עם זה משהו
על הומואים/בנים חלשים שמגייסים אותם לקרבי כי זה החלום שלהם שפיזית יש נשים יותר חזקות מהם לא תגיד כלום נכון רק לנשים אסור
זה מצב מלחמה ימפונק מגייסים את כולם וזה תמיד עדיף על כלום ואפילו חרדים צריכים להתגייס לקרבי !
זה מצב מלחמה ימפונק מגייסים את כולם וזה תמיד עדיף על כלום ואפילו חרדים צריכים להתגייס לקרבי !
אנונימית
באותו הנושא: